Previous slide
Next slide

AUXILTO HEALTHCARE s.r.o.

The limited liability company Auxilto Healthcare s.r.o. is part of the international Auxilto Group, www.auxilto-group.com, which as a global company supports all forms of activities related to the healthcare industry, from pharmaceutical technology, product development, licensing, manufacturing, trading of APIs and pharmaceutical products. Stellapharm J.V.Co., Ltd., established in 2000, , is also part of the group and one of the leading global pharmaceutical manufacturers. www.stellapharm.com.

The company Auxilto Healthcare was founded in 2020. The company’s business policy is to provide high-quality medicines to a wide range of patients at affordable prices and reasonable costs for the healthcare system. The basic philosophy and mission of the company is to support human health. The first medicinal products were introduced in 2021. Furthermore, in 2022 we expect a significant strengthening of our portfolio in diabetology, cardiology, pain treatment as well as in over-the-counter medicines and dietary supplements. Effective and profitable growth is a key performance indicator of the company

We have a valid EU-GMP certificate for batch release from third countries into EU.

CONTACT

Auxilto Healthcare s.r.o.
Office Park Nové Butovice 
Bucharova 2657/12 – building C, 4. th floor
158 00 Prague 5

Company registered in the commercial register maintained by the Municipal Court in Prague, section C, insert 340884

ID: 09708201

Webové stránky https://www.auxilto.cz/ nesbírají žádné osobní údaje jednoznačně identifikující návštěvníky webových stránek společnosti.

Vstup do sekce Léky na předpis není podmíněn odevzdáním osobních údajů (e-mail adresa, datum narození) a jen souhlasem o odbornosti daným zákonem. Na webu není skrytý kód, který by dokázal získávat informace z uživatelova zařízení (např. uložené dokumenty, fotky, hesla).

Web nepoužívá žádné vlastní cookies pro sledování aktivit. Z cookies třetích stran je aktivní pouze Google Analytics, který slouží pro sběr informací o chování návštěvníků webu, které umožňují přizpůsobovat web potřebám návštěvníků.

Částečně tyto informace může využívat i samotný Google, ale primárně je Google Analytics určen pro interní monitoring. Na základě informací z Google Analytics lze získat informace o počtu návštěvníků, jaká témata (sekce, produkty) je zajímají nejvíc, z jakých regionů přicházejí, jaká používají zařízení, operační systémy, prohlížeče, jak dlouho tráví čas na webu atd.

Další informace, které se sbírají, vychází z obecné povahy a vlastností internetu. Jedná se o informace typu IP adresa klienta, poskytovatel připojení, typ internetového prohlížeče klienta, verze operačního systému. Jde tedy o informace obecné povahy, které sbírají i jiné www stránky.